З 01.05.2019 в повному обсязі введено в дію Закон України від 09.11.2017 № 2189 «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон), у зв’язку з чим виникають нові договірні відносини між виконавцем комунальних послуг і споживачами, які регулюються Правилами надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 № 690 (далі – Правила).
Відповідно до пункту 44-51 Правил виконавець обмежує (припиняє) надання послуг споживачеві незалежно від обраної моделі організації договірних відносин у разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті послуги протягом 30 днів з дня отримання споживачем попередження від виконавця.
Відключення абонентів від послуг, що надає КП «ВУВКГ»ММР – для нас завжди небажаний, але вимушений крок. Заборгованість абонентів ставить під загрозу роботу підприємства та якість водопостачання і водовідведення у місті в цілому.
На сьогодні заборгованість населення за надані Водоканалом послуги досягла критичної межі та складає (станом на 01 вересня поточного року) – 24 313 200 грн. (двадцять чотири мільйони триста тринадцять тисяч двісті гривень).
У зв’язку із дебіторською заборгованістю Водоканал не може своєчасно розраховуватися з постачальником електроенергії та сплачувати податки. Адже при виникненні боргу, постачальник електричної енергії в будь-який час може відключити електропостачання на насосних станціях, що ставить під загрозу водопостачання всього міста.
Кожному з боржників неодноразово надсилались листи з сумами заборгованості та проханням сплатити борг, у зв’язку з повним ігноруванням зазначених повідомлень і постійним зростанням заборгованості КП «ВУВКГ» ММР перейшло до активних дій.
Так, КП «ВУВКГ»ММР у разі внесення споживачем не в повному обсязі плати за використану питну воду та водовідведення надсилає листи – попередження про відключення, і у разі непогашення в повному обсязі заборгованості протягом 30 днів з дня отримання попередження або не підписання угоди про реструктуризацію заборгованості водоканал буде обмежувати (припиняти) водопостачання.
Водоканал планує, уже до кінця вересня, обмежити водопостачання найзліснішим неплатникам та боржникам нашого підприємства. Вже розпочато відключення споживачів приватного сектору.
Водночас інформуємо, що після погашення заборгованості, підключення об’єкту до системи водопостачання та/або водовідведення буде проводитись на платній основі.
Обмеження водопостачання — це крайня міра впливу на боржників, у споживача завжди є можливість звернутися до абонентського відділу КП «ВУВКГ»ММР для отримання будь-якої інформації, пов’язаної з наданням послуг та вирішити питання з укладанням договору реструктуризації заборгованості ( сплата боргу частинами ).
Щодо правомірності дій по обмеженню (припиненню) послуг з водопостачання та водовідведення, КП «ВУВКГ»ММР звернулося та отримало лист від Департаменту систем життєзабезпечення та житлової політики Міністерства Розвитку громад та територій України ( вхід. № 852/1 від 13.09.2019) з роз’ясненнями про відключення споживачів, які мають заборгованість, від систем водопостачання та правомірність вчинення таких дій відповідає Закону України від 09.11.2017 № 2189 «Про житлово-комунальні послуги» та Правилам надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 № 690.
Абоненти — споживачі можуть провести оплату послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення через відділення банку на реквізити підприємства :
КП «ВУВКГ»ММР
ЄДРПОУ 03340989, ІПН 33409804064
р/р 26008001718104 в АТ «Ідея Банк»
м. Львів, МФО 336310.
Або у касі підприємства (кабінет №7) за адресою:
вул. Дніпровська буд.2а., м. Марганець
Крім того, на офіційному веб-сайті КП «ВУВКГ»ММР працює особистий кабінет споживача – https://my.margvk.dp.ua, де кожен має можливість зареєструватися та дізнаватися про стан свого особистого рахунку.
для отримання інформації споживач може звернутися за контактними телефонами :
Абонентний відділ — +38 (05665) 6-01-23, +38 (050) 363-22-82.
Аварійно – диспетчерська служба — +38 (05665) 6-01-18
Адміністрація КП «ВУВКГ»ММР